Hop til hovedindholdet

reflectIT logo

ITIL® CSI (Continual Service Improvement)


Dato og tid

Onsdag d. 30. oktober 2019 kl. 09:00 til fredag d. 1. november 2019 kl. 17:30

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 16. oktober 2019 kl. 12:00

Sted

reflectIT, Viborgvej 159A, 8210 Aarhus V reflectIT
Viborgvej 159A
8210 Aarhus V

ITIL® CSI (Continual Service Improvement)


Arrangementsbeskrivelse

Overblik

  • Kursusform: Åbent kursus (standard)
  • Certificering: ITIL® Intermediate Certificate in Continual Service Improvement.
  • Forudsætninger: ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management Foundation certifikat (nummer/dato) vil blive kontrolleret inden frivillig eksamen. Kendskab til indholdet i ”Continual Service Improvement” bogen fra ITIL® Hjemmearbejde under kurset. Generel IT-viden, dansk og engelsk sprogforståelse.
  • Kursister: 4-12 kursister
  • Varighed: 3 dage, kl. 9:00–17:30
  • Sted: Aarhus
  • Eksamen: Skriftlig multiple-choice, Engelsk, 8 cases med i alt 40 spørgsmål (28 rigtige for at bestå), Closed book, 2 timer inkl. + 30 min. hvis du ikke har engelsk som modersmål. Medbring egen bærbar til eksamen.
  • Giver +3 point mod ITIL® -Expert
  • Pris: 11.000 ekskl. moms, men inkl. materialer, eksamen, frokost, kaffe og the. Specielle vilkår kan aftales ved firmakurser eller kursusforløb omfattende flere kurser.


Udbytte og formål:
På dette kursus er der fokus på:

  • Forståelse af processernes funktioner og sammenhænge med forretningens behov.
  • Udvikling, forbedring, optimering og styring af etablerede processer og funktioner.
  • Retningslinjer for at identificere og gennemføre tilpasninger og forbedringer.
  • Dybere forståelse af ITIL® med et Management perspektiv.

 

Beskrivelse:
Kurset retter sig mod ledelsesperspektivet i Service Management og hvad der indgår i at få Continual Service Improvement gjort til en del af dagligdagen så services løbende tilpasses forretningens behov. Kurset fokuserer på, at etablere en metode til at identificere og gennemføre forbedringstiltage løbende.

Følgende områder gennemgås:

  • Introduction to Continual Service Improvement
  • Continual Service Improvement Principles
  • Continual Service Improvement Process
  • Continual Service Improvement Methods and Techniques
  • Organisation for Continual Service Improvement
  • Technology for Continual Service Improvement
  • Implementation Considerations
  • Critical success factors and risks


 
Afmelding af deltagelse - aflysning:
Kurset gennemføres når der er 4 tilmeldinger 2 uger inden afholdelse. Deltager kan frit afmelde deltagelse indtil 2 uger før kursusstart.

Ved afmelding senere end 2 uger før kursusstart, opkræves 50% af kursusprisen. Ved afmelding senere end 1 uge før kursusstart opkræves fuld kursuspris.
Kurserne kan ikke overdrages til kolleger, da tilmelding til eksamen er personlig.

Ved evt. aflysning, grundet for få tilmeldinger, tilbageføres fuld betaling.
 


Hvad er ITIL®:
ITIL® er en forkortelse for Information Technology Infrastructure Library, der er anerkendt som verdens mest udbredte best practice inden for IT Service Management.

ITIL® er baseret på mange års undersøgelser og dataindsamling, og som løsning er ITIL® desuden uafhængig af leverandører og skalérbar.

Trademark:

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved

Accredited ITIL® training is delivered together with ITpreneurs, an Accredited Training Organization.

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >