Hop til hovedindholdet

reflectIT logo

ITIL® MALC (Managing Across the Life Cycle)


Dato og tid

Mandag d. 2. september 2019 kl. 09:00 til fredag d. 6. september 2019 kl. 17:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 19. august 2019 kl. 12:00

Sted

reflectIT, Viborgvej 159A, 8210 Aarhus V reflectIT
Viborgvej 159A
8210 Aarhus V

ITIL® MALC (Managing Across the Life Cycle)


Arrangementsbeskrivelse

Overview:

  • Kursusform: Åbent kursus (standard)
  • Certificering: ITIL® Expert in IT Service Management Certificate
  • Forudsætninger: Min. 17 point opnået i ITIL® Qualification Scheme Kendskab til ITIL® -bøgerne:
    • ITIL® Service Strategy
    • ITIL® Service Design
    • ITIL® Service Transition
    • ITIL® Service Operation
    • ITIL® Continual Service Improvement
  • Kursister: 4-12 kursister
  • Varighed: 5 dage, kl. 9:00–17:00
  • Sted: Aarhus eller København
  • Eksamen: Skriftlig multiple-choice, Engelsk, kompleks multiple choice med case-baserede spørgsmål. 70% el. (35 ud af 50) rigtige for at bestå. Closed book, 2½ time inkl. + 30 min. hvis du ikke har engelsk som modersmål. Medbring egen bærbar til eksamen.
  • Giver +5 point mod ITIL® -Expert. Sammen med de 17 point fra forudsætninger, giver dette i alt de 22 point til ITIL® -Expert.
  • Pris:  17.900 eksl. moms, men inkl. materialer, eksamen, frokost, kaffe og the.


Udbytte og formål:

  • Kunne relatere faser, processer og funktioner i ITIL® Lifecycle til hinanden
  • kunne udvikle, implementere og drifte hele eller dele af ITIL®-rammeværket under tilpasning til organisationen
  • Kunne tage et ITIL® Expert-certifikat

Formålet med kurset er at konsolidere den viden, du som kursist har opnået gennem forudgående Capability- og Lifecycle-kurser, samt at give dig viden og færdigheder, der gør dig i stand til at varetage det overordnede ansvar for ITIL®-implementeringer. 

Beskrivelse:
Kurset er overbygningen på Lifecycle- og Capability-modulerne og fokuserer på de forretnings- og ledelsesmæssige aspekter af ITIL® Lifecycle. Endvidere dækker kurset over sammenhængene mellem formål, processer, funktioner og aktiviteter i de forskellige faser af ITIL® Service Lifecycle.

Kurset henvender sig til dig, der:

  • Skal være overordnet ansvarlig for ITIL® implementeringer
  • Ønsker at blive ITIL® Expert
  • Ønsker at blive IT Service Management konsulent

Kurset består af forelæsning, gruppearbejde og hjemmearbejde samt en prøveeksamen. Kurset er derfor meget intensivt og kursisten skal forvente en del forberedelse før kurset samt flere timers hjemmearbejde mellem kursusdagene.
 

Afmelding af deltagelse - aflysning:
Kurset gennemføres når der er 4 tilmeldinger 2 uger inden afholdelse. Deltager kan frit afmelde deltagelse indtil 2 uger før kursusstart.

Ved afmelding senere end 2 uger før kursusstart, opkræves 50% af kursusprisen. Ved afmelding senere end 1 uge før kursusstart opkræves fuld kursuspris.
Kurserne kan ikke overdrages til kolleger, da tilmelding til eksamen er personlig.

Ved evt. aflysning, grundet for få tilmeldinger, tilbageføres fuld betaling.


Hvad er ITIL®:
ITIL® er en forkortelse for Information Technology Infrastructure Library, der er anerkendt som verdens mest udbredte best practice inden for IT Service Management.

ITIL® er baseret på mange års undersøgelser og dataindsamling, og som løsning er ITIL® desuden uafhængig af leverandører og skalérbar.

Trademark:

ITIL®is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved

Accredited ITIL® training is delivered together with ITpreneurs, an Accredited Training Organization.

 

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >